Regulamin sklepu internetowego sprzet-sieciowy.pl

 

1. Informacje ogólne

 

1.1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet poprzez stronę internetową www.sprzet-sieciowy.pl Przyjmujemy również zamówienia telefoniczne oraz faksem.

 

1.2. Właścicielem sklepu internetowego jest www.sprzet-sieciowy.pl

 

1.3. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym sprzet-sieciowy.pl, są podane w polskich złotych i zawierają VAT (są cenami brutto).

 

1.4. Oferty promocyjne zawarte na stronie sklepu ważne są do wyczerpania zapasów.

2. Składanie zamówień

 

2.1. Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej sklepu 24 godziny na dobę, lub telefonicznie w godzinach pracy sklepu 10:00 – 18:00.

 

2.2. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza adresowego zamówienia dostępnego na stronie sklepu.

 

2.3. Zarejestrowany użytkownik (posiadający konto) ma możliwość dokonywania zakupów wielokrotnie, śledzenia zmian statusu złożonego zamówienia, wglądu we wszystkie złożone zamówienia, również archiwalne, wprowadzania zmian lub anulowania złożonego zamówienia, które nie zostało przekazane do realizacji, zmiany adresu wysyłki oraz udziału w aktualnych programach partnerskich i lojalnościowych.

 

2.4. Można złożyć jednorazowe zamówienie bez konieczności zakładania konta w sklepie internetowym. Moment złożenia zamówienia na stronie sklepu przez Kupującego jest momentem zawarcia umowy pomiędzy Sprzedającym a Kupującym.

 

2.5. Akceptujemy następujące formy płatności: przedpłata na konto sklepu, płatności internetowe, płatności kartami kredytowymi. Łączny koszt przesyłki zależny jest od wielkości i ilości wybranego towaru.

 

2.6. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

 

2.7. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.

 

2.8. Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego otrzymaniu przez sklep.

 

2.9. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za dokonywanie zakupów przez osoby trzecie na rachunek osoby poszkodowanej.

 

3. Potwierdzenie i weryfikacja zamówień

 

3.1. Poprawnie złożone zamówienie potwierdzane jest za pomocą automatycznej wiadomości wysyłanej na adres email podany przez Zamawiającego w formularzu.

 

3.2. Podstawowym warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji, jest podanie podczas składania zamówienia prawdziwych danych kontaktowych (e-mail, nr telefonu) i adresowych do wysyłki.

 

3.3. Zamówienia, w których w/w danych nie podano, lub są one niepełne nie będą przyjmowane do realizacji.

 

3.4. Sklep internetowy www.sprzet-sieciowy.pl zastrzega sobie prawo weryfikacji poprawności i prawdziwości każdego zamówienia poprzez kontakt telefoniczny z Klientem na numer telefonu podany przez Klienta w formularzu zamówienia. Kontakt telefoniczny będzie odbywał się wyłącznie w dni robocze w godzinach od 10:00 – 18:00.

 

3.5. W razie potrzeby anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt ze sklepem, gdyż staramy się realizować przesyłkę zaraz po otrzymaniu zamówienia.

 

4. Realizacja zamówienia

 

4.1. Zamówienie zostanie zrealizowanie pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie.

 

4.2. W przypadku niedostępności zamówionego produktu, Klient jest informowany o tym fakcie przez pracownika sklepu i podejmuje decyzję o sposobie realizacji pozostałej części złożonego zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania na produkt brakujący, zamiana brakującego produktu na inny lub anulowanie całości zamówienia i zwrot pieniędzy za zamówione produkty w przypadku przedpłaty na konto).

 

4.3. Po złożeniu zamówienia i rozpoczęciu jego realizacji Klient nie ma możliwości dokonywania w nim jakichkolwiek zmian.

 

4.4. Realizacja zamówienia - w przypadku zamówienia płatnego zwykłym przelewem - rozpoczyna się po zaksięgowaniu na rachunku wpłaty. Maksymalny termin oczekiwania na wpłatę to 2 tygodnie. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane. . (w przypadku zamówienia złożonego w dniu wolnym od pracy, realizacja zacznie się w najbliższym dniu roboczym)

 

4.5. Realizacja zamówienia - w przypadku płatności e-przelewm – rozpoczyna się od razu po z chwilą autoryzacji transakcji. (w przypadku zamówienia złożonego w dniu wolnym od pracy, realizacja zacznie się w najbliższym dniu roboczym)

 

4.6. Łączny koszt przesyłki zależny jest od ilości i wielkości wybranego towaru. Koszty przesyłki dostępne są na stronie http://www.sprzet-sieciowy.pl

 

4.7. Dane do przelewu (przedpłaty na konto)

 

4.8. Na czas realizacji zamówienia składają się czas przygotowania paczki + czas dostawy.

 

4.9. W razie chęci anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt, gdyż zamówienie przyjęte do realizacji nie może zostać anulowane.

 

4.10. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.

 

4.11. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

 

5. Sposób i termin dostawy

 

5.1. Towary zamówione w sklepie internetowym wysyłane są wyłącznie pod adresy podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym lub w formularzu jednorazowego zamówienia.

 

5.2. Wszystkie zamówienia są wysyłane w przeciągu 1 - 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia, bądź zaksięgowania wpłaty w przypadku płatności przelewem na konto.

 

5.3. Aż 99 % naszych przesyłek wysyłanych jest w przeciągu 24h roboczych.

 

5.4. Przesyłki są zawsze dobrze zabezpieczone. Przed podpisaniem odbioru przesyłki proszę ją dokładnie obejrzeć. Jeżeli są widoczne jakieś istotne uszkodzenia, proszę jej nie odbierać i sporządzić - w obecności listonosza lub kuriera - Protokół Szkody. Na podstawie tego dokumentu możemy uznać reklamację.

 

5.5. W przypadku braku terminowego regulowania zobowiązań przez Kupującego (opłacania zamówionych przesyłek) względem Sprzedającego, Sprzedający może wstrzymać dostawę lub ją opóźnić do czasu otrzymania należnej mu płatności. Sprzedający nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności z tytułu tak powstałego opóźnienia w dostawie lub w przypadku jej braku.

 

6. Zwroty, reklamacje

 

6.1. Produkty zamówione w sklepie internetowym mogą zostać zwrócone zgodnie z ustawą z dn. 2 marca 2000r. (Dz. U. Z 2000r. nr 2 poz. 271) w terminie 10 dni od daty jego otrzymania bez podania przyczyny. Artykuły odesłane w terminie późniejszym nie będą przyjmowane.

 

6.2. Jeśli chcesz zwrócić towar w sklepie internetowym skontaktuj się  telefonicznie z nami.

 

6.3. W przypadku zwrotu towaru, konieczne jest, aby towar zwracany był nieużywany, czysty, pozbawiony zapachu, w oryginalnym opakowaniu, kompletny, z metkami i innymi elementami, które posiadał on w momencie sprzedaży. Brak w/w elementów może być podstawą odmówienia przyjęcia zwrotu.

 

6.4. Do zwracanego towaru należy dołączyć fakturę (o ile była wystawiona na życzenie klienta) oraz - w przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu – protokół uszkodzenia/druk reklamacyjny sporządzony w momencie odbioru towaru w obecności listonosza i podpisany przez niego.

 

6.5. Brak dołączonej faktury VAT będzie skutkował odmową przyjęcia zwrotu. W takim przypadku sklep odeśle towar do klienta przesyłką na jego koszt (opłata wg cennika kosztów wysyłki).

 

6.6. Reklamacji podlegają wady techniczne/fizyczne (wady fabryczne), lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy. Klient powinien niezwłocznie odesłać wadliwy towar za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres sklepu internetowego.

 

6.7. Reklamacji nie podlegają nieznaczne różnice w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi (kolor), które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta. Nie stanowią one podstawy do składania reklamacji.

 

6.8. Do wad fizycznych nie zalicza się różnic w wyglądzie. Kolory i wykończenia towarów prezentowanych w ofercie sklepu mogą nieznacznie różnić się od wyglądu artykułu w rzeczywistości. Może wynikać to ze stosowanych technik fotograficznych, zastosowania innych technologii przez producenta lub ustawień parametrów monitora.

 

6.10. W momencie zwrotu lub reklamacji, zakupione produkty należy odesłać na dres który zostanie podany podczas zgłaszania reklamacji.

 

6.11. Koszty przesyłki pokrywa Zamawiający. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszty przesyłki oraz całkowita wartość reklamowanego towaru, zwracana jest przelewem na konto wskazane przez Klienta.

 

6.12. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji oraz w przypadku zwykłego zwrotu towaru, koszty przesyłki pokrywa Klient. Nie odebranie takiej przesyłki przez klienta będzie skutkowało zaniechaniem ponownego wysłania produktu, chyba że klient pokryje koszty poniesione z tytułu wysłania oraz zwrotu reklamowanego produktu do sklepu. Produkty będą przechowywane przez 14 dni od momentu zwrotu nieodebranej przesyłki.

 

6.13. Zwrotowi nie podlegają koszty przesyłki i przedmioty uszkodzone z winy Klienta. Taki towar zostanie ponownie odesłany do Klienta na jego koszt.

 

6.14. Jak szybko i prawidłowo zwrócić towar:

- należy powiadomić sklep (w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki) o chęci zwrotu lub składanej reklamacji towaru w formie mailowej lub telefonicznej podając przyczynę zwrotu.

- towar należy odesłać na adres  wskazany przez sklep sprzet-sieciowy.pl

- do reklamowanego towaru w oryginalnym opakowaniu i z oryginalnymi metkami prosimy dołączyć fakturę (o ile była wystawiona) oraz podając i przesyłając pisemną przyczynę zwrotu.

 

6.15. Aby Państwa zwrot/reklamacja mógł zostać szybko rozpatrzony, prosimy o szybki kontakt ze sklepem w celu uzyskania szczegółowych informacji.

 

6.16. Klient nie ma prawa dokonywać zwrotu, ani reklamacji towaru na koszt sklepu.

 

6.17. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. W przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym postanowieniom regulaminu, przesyłka nie zostanie odebrana.

 

6.18. Zwrot części produktów z zamówienia objętego promocją bezpłatnej wysyłki, będzie skutkował obciążeniem Klienta kosztami przesyłki kurierskiej, o ile wartość towaru zatrzymanego przez klienta nie przekroczy kwoty objętej promocją (wtedy promocja bezpłatnej wysyłki nadal obowiązuje).

 

6.19. Klient w przypadku nie odebrania przesyłki i nie podania przyczyny odmowy odbioru, przy złożeniu następnego zamówienia automatycznie będzie obciążony kosztami nieodebranej przesyłki (składając ponowne zamówienie automatycznie jako formę zapłaty otrzyma wpłatę na konto).

 

6.20. Zwrot należności za towar zwracany lub pozytywnie rozpatrzoną reklamację następuje przelewem bankowym i rozliczany jest w terminie 14 dni roboczych od daty fizycznego otrzymania zwrotu przez sklep (wraz z kompletną dokumentacją). W przypadku zwrotu pieniędzy przekazem pocztowym zostanie pobrana opłata w wysokości 6 zł, a za zwrot pieniędzy przelewem na konto zostanie pobrana opłata za potrąconą prowizję w wysokości 1,50 zł. Kwota ta zostanie potrącona od kwoty zwracanej za towar.

 

6.21. Sklep nie wymienia produktów, przyjmuje tylko zwroty.

 

 

7. Prawa autorskie i odpowiedzialność

 

7.1. Sklep dokłada wszelkich starań, by zdjęcia towarów jak najdokładniej odzwierciedlały ich rzeczywisty wygląd. W związku z tym, że ustawienia wyświetlania, jak również parametry poszczególnych monitorów mogą różnić się od siebie, sklep internetowy nie odpowiada za możliwe różnice w gamie kolorystycznej między faktycznym wyglądem produktu, a obrazem wyświetlanym na monitorze Zamawiającego.

 

7.2. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za zamówienia składane w imieniu klienta przez osoby trzecie (nieupoważnione).

 

7.3. Zdjęcia oraz wszystkie teksty znajdujące się na stronie sklepu internetowego są autorstwa i należą do właściciela firmy.

 

7.4. Wykorzystanie materiałów zawartych na stronie www.sprzet-sieciowy.pl bez zgody autora, dla jakichkolwiek celów, jest naruszeniem prawa autorskiego, nawet gdy nie wiąże się z uzyskiwaniem korzyści materialnych.

 

Podstawa prawna: „Ustawa z dnia 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych” (Dz. U. 2000 r. Nr 80 poz. 904).

 

8. Postanowienia dodatkowe

 

8.1 Sklep internetowy może prowadzić akcje promocyjne z firmami zewnętrznymi w tym Konkursy i zamieszczać informacje o tych wydarzeniach na podstronach sklepu internetowego. Za warunki konkursów i późniejsze rozstrzygnięcia konkursów odpowiada Organizator. Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za treści przekazane przez inne podmioty. 

 

8.2 Sklep internetowy może prowadzić Program Partnerski, Program Lojalnościowy oraz inne Programy dla zarejestrowanych klientów sklepu internetowego. Warunki uczestnictwa w wymienionych programach opisane są na oddzielnych podstronach sklepu internetowego.

 

8.3  Każdy uczestnik w momencie włączenia się do Programu Partnerskiego, Lojalnościowego lub innego dostępnego w sklepie internetowym, zobowiązuje się do przestrzegania zasad dotyczących danego Programu akceptując niniejszy Regulamin sklepu internetowego.

 

8.4 Serwer zapisuje pliki cookies na dysku komputera Klienta dokonującego zakupów w sklepie internetowym. Cookies, są to dane tekstowe, które serwer zapisuje na dysku komputera Użytkownika, dzięki czemu będzie mógł go rozpoznać przy ponownym połączeniu. Pliki te konieczne są do prawidłowego naliczania prowizji w Programie Partnerskim, Programie Lojalnościowym. Cookies w żaden sposób nie niszczą systemu w komputerze Użytkownika,  nie wpływają na sposób działania komputera Użytkownika i uniemożliwiają identyfikację osoby posługującej się danym komputerem. Każda przeglądarka posiada opcję wyłączenia tego mechanizmu, o czym informujemy.